att vara pank...

...suger.  Ok, jag har några tusen kvar på kontot, men då ska jag resa bort nästa helg och då får jag räkna med att 1000 försvinner. Lätt. Jag ska boka en till biljett till Uffe, det är 375kr. Det är grymt lång tid kvar till nästa lön. Och fråga föräldrarna är lite pinsamt eftersom jag fick pengar av pappa när jag kom hem från Afrika.

Idag gick jag in på Åhléns bara för att låtsasshoppa. Det blir klubbdagar där snart och då ska jag köpa mig ett nytt puder eftersom jag inte ens äger något just nu. Dior antar jag att det blir, det fanns inget som passade precis i färg, men snart är jag inte lika solbrändlängre så då kommer 300 passa fint. 300 är också ungefär vad jag kommer få ge för det. Jag får försöka att inte bli full och slå sönder det här...

Hittade ett par loafers också, men de känns inte riktigt som min stil. Men jag behöver ett par höstskor! Sneakers helst men det finns det inga jag vill ha, Puma är snyggast men lite för platta i sulan tycker jag. Får väl gå förbi Nike någon dag.

I Dublin kommer det bli shoppa av. Det ska faktiskt bli skönt att åka dit själv (fast Katrin kan ju få sig ett ryck och följa med ändå), strosa omkring på det jag vill och inte behöva guida någon annan runt. Det är iofs också trevligt, men hur många gånger har jag inte sett Dublins turistattraktioner vid det här laget?  Graftonstreet, Wild child, Henrystreet, Dundrum och Clearys är alla ställen som kommer få besök av mig!


Kommentarer:
Postat av: Maskrosbarn

Jag hade inte krävt någon guidning.. gillar inte ens turistattraktioner *ler*

2005-09-13 @ 19:38:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits