Frågor (snodda från lindamariaengla)

1. Hur ofta tvättar du duschdraperiet?
Jag köper ett nytt istället

2. Håller du med om att morgonrocken är ett av de mest nödvändiga plaggen?
Neej det kan jag inte göra.

3. Vilken är ditt favoritöl?
Någon god ale, förmodligen så tråkigt som Newcastle. Men London Pride är rätt gott också.

4. Är du rädd för möss?
Njet

5. Vilken hårfärg/ögonfärg skulle du vilja ha om du fick välja?
Jag är nöjd som det är :-) Men jag skulle gärna ha det lite tjockare och självlockigt. Om jag absolut skulle byta hårfärg skulle jag vilja vara blond.

6. Känner du NÅGON som tycker om brysselkål?
Det är gott tycker jag! :)

7. Brukar du sova middag?
Ja det har hänt...

8. Har du glasögon?
Yes

9. Har du körkort?
Självklart

10. Äter du nyttig mat?
Det har hänt

11. Har du några syskon?
Inte som jag vet om, men kanske några halvsyskon på andra sidan jorden. Vore spännande att veta.

12. Kan du vifta på öronen?
Ja

13. När handlade du en BH sist?
För lite för länge sedan, kanske några månader? Det var iaf CK :-)

14. Kaffe eller te?
Te, jag älskar kaffe men har magkatarr...

15. Vilken sport tittar du helst på på TV förutom hästsport?
Allt utom motorsport. Snooker, friidrott, hockey, bandy....you name it!

16. Har du någonsin haft en lila väska?
Garanterat! Jag har nog haft en eller två väskor i alla färger som finns. Jag har inte någon lila i min ägo just nu.
17. Har du snickrat något nån gång?
Oh ja, det tycker jag om! Jag saknar träslöjden!!!

18. Kokar du egen sylt?
Ja det har hänt faktiskt. Gott! Helst självplockade bär, men blåbär/hjortron/lingon är så tråkigt att plocka. Oftast blir det jordgubb. Hallon ska man koka saft på.

19. Brukar du ha målade naglar?
Ja, men inte alltid nymålade...

20. Staden eller skogen en ledig dag?
Både och? Gärna shopping på fm och svampplockning på em!! :-)


Varför tycker jag det är så roligt att svara på sådana här frågor? Jag brukar alltid svara på konstiga mail med en miljon frågor som kommer också. Undrar om någon någonsin läser mina svar...

Kommentarer:
Postat av: Linda

vad skoj att du också gjorde frågorna =) jag tycker att det är jätteroligt att läsa andras svar.. förresten skönt svar på frågan, äter du nyttig mat? det har hänt *asg*

Postat av: Matte

Man behöver givetvis inte ha skjorta med kortarm. Det var bara en tanka. Min klädtankar ändras minst 42,5 gånger innan det är dags att verkligen klä på sig.
Men tack för dina tips. I mogon blir det shoppingen. Om jag har råd med något. =)

2005-10-12 @ 18:15:26
URL: http://glenns.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits