Finlandsfärjan

Jag hade en mardröm alldeles innan jag vaknade.

Jag drömde att Tess skulle på kryssning och jag skulle följa henne till båten. När vi väl kom till terminalen stod vi o snackade och helt plötsligt var jag precis vid landgången och jag hade inte betalat och ville heller inte följa med på kryssningen. Det var kö som tryckte på bakifrån. Jag såg en gubbe gå uppför en annan trappa än den som kön gick ner från. Jag tänkte också ta den trappan. Men helt plötsligt var jag OMBORD på båten (drömmar hoppar så konstigt) och jag tappade tilfälligt bort Tess.
Sen hörde jag hur någon sade att båten lagt ut från land. Jag rusade iväg upp för att titta och mycket riktigt, det hade den gjort. Jag fick panik och sprang omkring och skrek och svettades och tappade huvudet totalt. Tess såg jag fortfarane inte till, så jag lättade mitt hjärta för några okända tjejer. Vi kom på den smarta idén att jag skulle hoppa från båten. Tack och lov kom Tess så jag slapp uppleva den skräcken.
Tess och jag började diskutera mina val, jag hade inte så många. Jag var tvungen att följa med på finlandskryssning. Vi satt och diskuterade det hela i en soffa med en massa nålar i olika färger på ryggstödet. Jag satt och drog ut och satte tillbaka dem hela tiden. Jag stack mig med en av nålarna och då vaknade jag.

Drömtydning någon?

Kommentarer:
Postat av: Maskrosbarn

Enkelt! Åk inte Finlandsfärja ;) Alternativt.. få dina fördomar bekräftade genom att åka just Finlandsfärjan..

Tror du det är samma sak att åka till Åland eller Tallin..?? *lol*

2005-10-16 @ 18:59:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits