Dyr helg...

Mitt förra inlägg var främst en liten vink till manliga vänner, inte en invit för okända att bjuda upp.

Jag köpte den gråsvarta handväskan, hur bra som helst! Stor och väldig rymlig, jag är nöjd. :-)

Jag köpte också en svart tröja på Gina som man liksom knyter i midjan. En grå glest stickad tröja, en lila stickad schal och en grön tröja med lappade armbågar allt på HM.

Testade en underbart god parfym från Stella McCartney som jag ska köpa så snart jag har fått min lön.

Vad hände? Jag hade ju inga pengar? Jag har ännu mindre nu kan jag infa om. Men att allt gick bra hos tandis, inte ens lite tandsten hade jag, var ju tvunget att firas!!


Sov hos Tess igår. Vi såg på Idol och the Terminal. Idol var väl okej men jag är orolig för att Elina kommer åka snart. Jag gillar varken Agnes eller Sibel särskilt mycket, Måns sjöng otroligt entonigt och Jens är liten och töntig, jag får moderskänslor när jag tittar på honom. Men Elina anser jag är bättre än de här. Marieme visste jag skulle åka ut så snart jag hörde hennes låt.
The Terminal var inget vidare, stora luckor och man får verkligen inte tänka för mycket när man ser filmen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits