Min dag är slut...

Min dag är slut nu. En fin födelsedag var det faktiskt, trots att folk gick hem tidigt och bangade att dricka vin ;-) Inte mitt fel att de ska upp o jobba imorgon juh!! Vi måste göra detta oftare...

Jag fick Filatrosor, bakfyllekit, döskalletekanna, döskallemugg, döskalleskål, döskalletshirt, två solfjädrar från Korea och en husgud från Korea!!  Kan det bli bättre?  Jag tror inte det. Solfjädrarna och guden är uppsatta på väggen, porslinet insatt i skåpet, trosorna provade...bara bakfyllekitet kvar...

 

Nu käkar jag yoghurtglass och ser på Alias (Vaughn...). Fan va bra jag har det!

 

Anna ringde o grattade. Henne har man inte hört av på ett tag, det var faktiskt väldigt roligt, vi har ju tappat kontakten lite på senare tid tyvärr.

Katrin ska flytta till Stockholm, det kommer bli jättekul! Fika med henne är höjdpunkten nästa vecka!

 

Känner mig trots allt mer och mer rotad här i Stockholm, men det är så svårt att välja. Hur svårt ska det vara att träffa någon som är villig att flytta hem till Värmland med mig?

 

Oj nu tog glassen slut, då ska jag sluta blogga också. Godnatt!!!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits