nytt jobb? resfeber?

X antal personer har frågat mig om jag är nervös inför resan. Det är jag inte än. Det kommer jag inte bli förrän på flygbussen om jag känner mig själv rätt.

 

Jag behöver ett nytt jobb.

Kvinna, 27 år, flytande engelska och svenska, oftast glad och trevlig söker arbete, gärna administrativt. Tidigare arbetslivserfarenhet främst inom kunservice. Utbildning innefattar bla kurser i engelska, medie kommunikationsvetenskap och interkulturell kommunikation. Bor förnärvarande i Stockholm men kan även tänka mig att jobba i Karlstad om möjligheten dyker upp.

HA! Som om någon annan än mina vänner läser min blogg.

 

Imorgon måste jag städa som aldrig förr. Ser ut som kriget här inne. Nåja. Skönt med nytvättade lakan i alla fall! :-) Orkade inte stryka dem men manglade dem lite snabbt iaf.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits