Fan då jag glömde att köpa mjölk

Ska jag orka släpa mig iväg till 711 eller ska jag gå och lägga mig? Jag går nog och lägger mig.

Natten på jobbet var ovanligt händelselös faktiskt, rätt skönt, BitchF jobbar inte på ett litet tag till och nätterna blir så lugna då. När han inte är där märker man hur mycket energi han tar från oss andra de övriga nätterna.

Att göra listan till senare idag:

Vaccination
Pappersinsamling
Hämta ut bilderna som lämnats in för framkallning (har inte fått något mail men jag beställde 1/12, de måste ha kommit vid det här laget)
Sneakers n stuff (nya skor nya skor nya skor vill jag ha!)

Om jag ska vara realist får jag vara glad om jag gör 50%.

Kommentarer:
Postat av: Andreas

1. Nej jag åker inte 72:ans buss. Här ute i skogen har vi inte så många att välja på!!!!
2. Hur detaljerat vill du veta?

Postat av: hasse

Behöver mjölk men bilen är inte riktigt okej....(hur är jag skapt egentligen söker på nätet med orden "för lat att gå och köpa mjölk och hamnar här " det tat 7 min att gå till affären lika länge att gå tillbaka ) att göra detta har tagit 10 min och det finns ännu ingen mjölk .. fast jag dricker lika gärna vatten och gröt brukar jag äta som den är... det som sker och skett dom sista 11 min måste antagligen anses som slöseri med tid hade buss 72 gått förbi här så kunde jag berättta om det men nu går bara 7:ans buss här och det blir inte riktigt samma sak ..

2006-02-12 @ 17:49:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits