Skrivbordshjälp

Ni datakunniga därute, hjälp mig är ni snälla!!

Jag tittade på den utemordentliga bilden på Orlando Bloom från Shimodas blogg.
Högerklickade och valde "Desktop item" för att ersätta Mads Mikkelsen. (förlåt Mads, det var en dålig idé). När jag sedan kollade på mitt skrivbord låg Orlando långt till höger, man ser ungefär halva bilden och Mads ligger kvar centrerad. Man kan inte ta bort Orlando på något sätt. Försökte med "tiles" för att se hur det blev och då kom flera Mads upp men Orlando låg kvar on top. (ahahahaaaa, den bilden ser jag nu livligt framför mig..) Frågan är hur jag får bort Orlando, det är ju värdelöst när jag ändå bara ser halva honom!!

Kommentarer:
Postat av: Sasha

Tjo, ville bara tacka för rolig Robin Hobb-länk, förstår inte varför jag aldrig hittat dit fast det är en com länk. Ehm.

Skrivbordshjälp har jag nog ingen. Testa att avaktivera active desktop och sen aktivera igen och välja en helt annan bild? Låter som ett cpfel du har fått. I mitt win2k kan jag få upp en flik som heter "web" på mina desktop properties, där jag kan välja att enabla eller disabla en liten "show web content on my active desktop". Om du har något liknande kan du testa att kryssa ur där. :)

Postat av: El Mango

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med ditt dataproblem. Skriver för att fråga hur det går för dig att regga dig på www.woophy.com? Vore intressant att kolla in lite foton av dig där.

2006-01-07 @ 20:47:19
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Virvla

Sasha rockar fett!

Jag har inte reggat mig än Mangon, ska jag göra det tycker du?! Jag brukar ju ladda upp mina bilder på bloggen istället...21st än så länge.

2006-01-07 @ 20:57:23
URL: http://virvla.blogg.se
Postat av: El Mango

Klart att du ska visa upp bilderna på woophy! Vore kul att se världen ur din synvinkel där. Fast då ska det ju helst vara bilder på miljöer som är signifikativa för en speciell ort eller stad, inte vilka bilder som helst. Men det förstod du säkert. In och fixa det där nu! Ögonaböj!

2006-01-08 @ 01:50:52
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Sasha

Tjohoo! Fast jag blev ju bildad och fick lära mig om Mads på köpet, aldrig hört talas om tidigare - skoj!

2006-01-08 @ 12:03:51
URL: http://fitou.blogspot.com/
Postat av: B

såsa lilla stumpan detta vet du säkert redan men dansken kommer vara med i nya bondfilmen...
http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,66969281_640__,00.html

2006-02-17 @ 18:51:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits