Virvla - en tant...

När jag pluggade i Småland för många herrans år sen så blev jag lite retad av tjejen jag delade lägenhet med för att jag tyckte om att titta på På Spåret. Jag är inte övertygad om att jag uttryckligen sade att jag tyckte om det men hon märkte ju vad jag brukade kolla på...hon tyckte att det var ett program för gamlingar nämligen. Det är fortfarande så att jag gillar På Spåret. Ganska mycket sämre nu. Jag kan ha ändrat smak. Men framförallt är det oerhört ospontant som alla tvprogram nuförtiden. Björn Hellberg är rolig men ännu roligare när han är rolig utan att mena det. Inrepeterade skämt...nå, jag ler ialla fall.

Jag har några punkter jag behöver jobba på med mig själv. En mycket viktig punkt är min HÅLLNING! Jag är ganska kort och behöver inte göra mig själv kortare än nödvändigt. Ibland kommer jag på mig själv med min krumma hållning, jag ser ut som en liten gumma. Inte så bra. Känns inte så sexigt liksom. Hållningen hör lite ihop med min allmänna fysik som just nu inte befinner sig på topp.

Nehej, jag får inte ihop någon bra blogg så jag publicerar nu i alla fall!

Kommentarer:
Postat av: Mamselamsen

Högklackad brukar fixa hållningen av sig självt.

Postat av: Anna

Jag lessnade faktiskt vid tolv och gick o la mig. Höjdarkväll, tjoo...

2006-01-22 @ 10:06:51
URL: http://virva.blogg.se
Postat av: mange

den va helt okej....jag läste och grubblade på varför jag inte gillar på spåret.....

2006-01-22 @ 11:06:36
URL: http://mange.blogg.se
Postat av: Therese

Jag har nästan alltid gillat På Spåret och mina kompisar sa att det var ett program för gamlingar men nu när dom flesta har passerat 30 har dom också börjat uppskatta det. Men jag håller med dig om att det kunde vara lite mer spontant. Förresten såg jag Ingvar Oldsberg rejält full på en uteservering i Göteborg för några år sen

2006-01-22 @ 23:19:45
URL: http://utrikes.blogspot.com
Postat av: Misspink

På spåret är skumt. Nästan alla kollar ju på det. Familjen, kompisarna, kollegorna. På spåret kanske börjar bli trend... Who knows?

2006-01-23 @ 10:20:11
URL: http://www.misspink.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits