RSS

Jag har börjat komma på det här med blogfeeds eller vad det heter. Mycket bra. MEN i varken bloglines eller newsgator kan man se kommentarerna på bloggen så jag håller mig nog till min bloggmapp i favoriter trots allt. Lite synd för det är ju så smart att få alla sina bloggar på samma sida. Hmm. Kanske får jag lov att uppdatera bloglines med alla bloggar i alla fall så får jag gå in och titta på dem individuellt om jag vill. Jag vet inte, det verkar ändå lite onödigt. Svåra beslut man måste ta i livet...

Jag har börjat få problem med min vänstersida igen. Ända sedan jag bodde utomlands och fick någon slags luftrörskatarr eller så har jag haft problem med vänster sida (jag vill säga vänster lunga men det vet jag ju faktiskt inte) vintertid. Det är liksom något som väser när jag tar djupa andetag och jag har konstant hosta. Bara vänstersidan känns. Jag har lungröntkats utan att det visade något. Jag fick astmamedicin istället. Den har jag tappat bort. Jag har en naggande känsla av att jag borde leta reda på den...

Kommentarer:
Postat av: IT Horan

Mmm, du borde nog leta upp den
Och sen kanske ett besök hos läkaren skulle vara en bra idé, eller?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits