radioreklam

igår på jobbet lyssnade vi på radion. Då kom det en reklam. Som började tala om vad trängselavgifterna kostar oss skattebetalare, att det hela bara är ett dyrt experiment och att si och så många vårdplatser hade kunnat komma från samma summa pengar. Reklamen var från Moderaterna och fick mig att gå i taket. Tekniskt sett har de kanske rätt. Men med att säga såhär insinuerar de att DE hade lagt pengarna på öppenvården om de hade fått styra. DET VAR FANIMEJ DET DUMMASTE JAG HAR HÖRT!!! Jag blev vansinnigt sur och började ösa ur mig galla över moderater och Axén Olin och borgare i allmänhet. Jag är också rädd för att de lurar folk med den här reklamen. Varje dag på jobbet får jag det bevisat att folk inte kan tänka, då går de kanske på att Moderaterna (spottar ur sig ordet) vill lägga pengar på primärvården etc. Men det är ju idiotiskt. De kommer ju lägga ner allt offentligt. De kommer privatisera utav bara helvete! Näe, jag blir så lack när jag tänker på reklamen att jag faktiskt inte kan skriva mer nu. Nu tänker jag gå och vara glad.

Kommentarer:
Postat av: Matte

*Torkar av mig gallan*

Tyvärr blir nog allt för många lurade av både det ena partiet och det andra. Mycket snack och lite verkstad på alla politiker tycker jag.

Postat av: El Mango

Det är rätt Virvla! På dem bara!

2006-01-06 @ 18:15:47
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits