pyroman - jag?

En lite rolig sak hände på väg hem i morse. Jag kom  upp i tunnelbanan och tyckte det luktade mysigt gott på något vis men kunde inte placera lukten. Jag stannade. Lyxade till det med en kopp thé såhär en vecka före lön och gick ut genom spärrarna. Då ser jag att det var någon som roat sig med att bränna en massa kartonger under natten och att det var detta som luktade så gott...

Nu är det intensivt mys med prickgkorvmacka, thé, levande ljus och Prison Break som gäller. Vem vill hålla mig sällskap? Anyone? Nähä, nä, men jag kan väl ha mysigt själv då.

Kommentarer:
Postat av: Matte

Det låter som en bra morgon. Bättre än att gå ut i kylan och blåsten och åka till jobbet. =)

Postat av: Cecilia

Jag vet inte om jag vill komma ihåg hur inbjudningarna såg ut :)
Men finfina. Förstår inte varför Maskis inte nappade. Härlig morgon. Jag ska nog göra ungefär samma här.

2006-01-18 @ 12:03:40
URL: http://cissan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits