Problemet med långkalsonger...

...är att det är för bylsigt att ha på sig under mina vanliga jeans och för varmt att ha dem kvar på sig inomhus vilket gör att man måste krångla sig ur jeansen och sedan långkallingarna för att sedan när man ska gå hem igen från jobbet måste slita inne på toaletten i fem minuter igen. TUR att jag fick de tunna fina silkeslångisarna i julklapp! De går in utan problem under mina Lee och kanske även under mina Acne. Nu sitter jag med vanliga långisar från Craft på mig och ett par baggyjeans som jag inte tycker om längre. Och jag svettas. Måste snart ge upp och ta dem av mig. Långisarna.

Någon gång denna vecka ska jag åka in till stan och köpa mig ett par nya jeans. Jag skulle vilja ha ett par Tiger men det blir kanske ett par Acne istället. Jag provade ju ett par som passade fint i Kd och var dum nog att inte köpa. Helst vill jag ju shoppa på Åhléns, mitt mecca. Men PK huset får sig nog ett besök istället. Eller NK. Jag gillar NKpåsar. Det slog mig just att de nog fortfarande säljer Mavijeans på Companys, får väl gå dit först! Och till någon bra affär för att köpa en ny toppluva! Min älskade Resteröds glömde jag ju på bion sist :-( Den här säsongen finns det bara randiga Resteröds och det kändes inte så aktuellt.

Det känns inte som om det är nytt år. Försökte få till lite stämning genom att titta på Ivanhoe tidigare idag men blev mest irriterad på den mesige tönten som inte vågar välja rätt tjej. Jävla killar.

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Men Ewa. Du kan ju faktiskt sitta i bara långkalsongerna också. Då slipper du tjafs med byten. Då drar du bara på dig brallorna över när du är klar. Smidigt! (och jävligt läckert eftersom långkalsonger har en sexappeal utan dess like)

Resteröds! Ha! Har jag med. Fast en Ö-mössa. Den är svart med ett vitt Ö. Schysst toppluva. Tell you that!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits