Nytt år och allt vad det innebär

Okej okej, det är 2006. Jag hoppas det blir bättre i vissa avseenden än 2005.

Har jag några nyårslöften? Nja, jo jag ska försöka plita ner några.
1) Jag ska träna minst två gånger i veckan
2) Jag ska börja tänka mer på vad jag äter (skriver jag och stoppar in en bit brie i munnen)
3) Jag ska börja planera min ekonomi

Den första punkten är den viktigaste.

Jag orkar inte recappa mitt år, ni har ju min blogg. Okej, den täcker långt ifrån hela 2005 men någorlunda i alla fall.
Andra större saker som jag hoppas kommer hända är att jag säljer min lägenhet och köper en ny, söker och helst får ett nytt jobb och åker iväg på minst en lång resa.


Kommentarer:
Postat av: Anna

gott nytt!!

Postat av: Christina

Dina löften låter ungefär som mina. Vi kan väl ha en avstämning då och då och se hur långt det håller. Men klart att det håller!!! Hoppas din nyårsafton var bra.

Postat av: Virvla

Det gör vi! Vikten kan vi ju sköta via mejlen... ;-)

2006-01-02 @ 01:07:40
URL: http://virvla.blogg.se
Postat av: sharona

Brukar du, som jag, sitta och kolla på program som "du är vad du äter" och "biggest looser" samtidigt som du svullar ostmackor och tarragona och tänker att "sådär tjock tänker jag aldrig bli"?

Jag funderar mig blå på vad för slags företag du jobbar på. Låter som telefon-bolags-kundtjänst eller el-bolags-kundtjänst. Kanske har jag pratat med dig nångång. Du vet, när man säger kom och klart slut. Det kan ha varit jag. Spännande :)

2006-01-02 @ 02:23:18
URL: http://sharona.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits