Norrman in my dreams

Hade en het våt dröm om en norrman från min resa i höstas. Varför nu? Vad händer? Det var ju inte SÅ länge sedan jag hånglade att människor jag inte har hånglat eller ens kysst ska behöva dyka upp hos mig? Eller? Visst, han var jävligt snygg tyckte jag då. Hade han varit intresserad hade jag inte tackat nej. Men...det här var ändå att ta i. Borde kanske inte klaga, det var en fin dröm, dessutom kan man inte ifrågasätta sina drömmar eftersom de alltid är så absurda. Jävla dröm. Nu vill jag ju ha honom. Norrmannen.

Har jag förresten talat om att jag alltid (läs: bara) vill ha det jag inte kan få?

Kommentarer:
Postat av: El Mango

Ungefär som när man får en irriterande låt på hjärnan?

Postat av: Virvla

Ja precis så!

2006-01-18 @ 07:24:53
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits