Mina favoritbloggar

Jag har ett stort antal favoritbloggar som jag försöker läsa någorlunda regelbundet. Det irriterar mig just nu enormt att jag inte har mina bokmärken på jobbet för jag har bara några få upplagda på bloggen. Jag vill läsa alla bloggar jag brukar!

Ja just det, jag skulle ju dra ner på mitt bloggande...*nynnar på Sharonas låt* Kom och ta mig långt härifrån...
Klockan är 01.07. Det är 6timmar och 57minuter kvar tills jag kan gå hem.
Det faktiskt inte så farligt att jobba längre. Om jag hade vanliga arbetstimmar och med samma arbetsbelastning (inte mkt tfn, mkt admin) skulle jag tom tycka om det. Nu gör jag det inte riktigt eftersom de jag jobbar med är något begränsade. Det finns liksom inte utrymme för att undvika någon man kommer lite sämre överens med än andra som man kan om man jobbar med typ hundra pers.

Nu är jag hungrig. Lunch om en halvtimme månne.

Kommentarer:
Postat av: Virvla

jag vill tillägga att jag inte vet varför jag skrev att det var Sharonas låt. Kanske för att hon sjöng den på sin sida...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits