Massa Virvlor

Jag har nu öppnat typ fem olika bloggar men är ändå kvar på blogg.se. Jag kan nämligen inte bestämma mig för vart jag vill flytta eller om jag helt enkelt ska vänta, bygga upp min egen sida och sen flytta hela bloggen dit.

Jag har en massa finnar/pormaskar/utslag bakom örat. Mycket irriterande att jag inte kommer åt dem själv! Eller snarare, att jag inte kan se dem själv. Just runt öronen är ett problemområde för mig. Jag ser fram emot den dagen jag inte har några problemområden alls.

Oj, jag började titta på konståkning och glömde bloggen. Jag avslutar här och går och handlar istället. Snart är det fotboll på SportExpressen!

Kommentarer:
Postat av: El Mango

När jag går och klipper mig brukar de säga att jag har en massa virvlar i håret men det är en helt annan sak...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits