Mads Mikkelsen

HUR gärna tror ni att jag vill se kortfilmen "Nu"? På en skala? En gissning någon?? Se orsak här.
Jag förstår förresten att han är grinig, det är väl ändå skillnad att göra film om en porrfilm mot att göra en porrfilm?!
Mads blev ju lite förgrymmad över att jag försökte byta ut honom som skrivbortsbild. Som kompensation lägger jag upp min skrivbordsbild på bloggen så fler kan ta del av honom...



Igår var det mitt favoritprogram på Discovery, Mythbusters (vid 4tiden på morgonen). Good shit tänkte jag och sen kissade jag på mig. Nästan. För det var hajspecial och jag har hajskräck som få. Badade nästan inte i insjöar när jag var mindre. Tyckte först att det var läskigt att se delfiner för jag trodde ryggfenorna var hajar och även efter att jag förstod att det var delfiner var det lite blä för då insåg jag att det kunde finnas stora fiskar i vattnet och inte bara små söta zebravarianter.

Idag har jag en lång att göra lista. Vi får se vad jag hinner med.

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Mads är Mads...
Enough said.

Jag vill bada med delfiner. Flipper? Var är du?
Nej du! Nu ska jag försöka få alla barnen till singstar. Det är sjukligt kallt ute, så vi passar pulkan och skranan. För ett tag iaf. Får se om den yngste ska sova en stund eller... Hm.. Sing away!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits