Jag måste hångla snart...

Idag hade vi möte på jobbet. Shit pommesfrites alltså. BitchF tjabbade om allt och inget och lite till som vanligt, jag spacade ut och dagdrömde istället. Mycket trevligt. Började fantisera om att hångla med möteshållaren, herregud jag behöver komma ut och se lite nytt folk!  Är det sexigt med långa, samala fingrar bara för att det är osexigt med korta tjocka? Hans var kanske lite för långa på något vis, men ändå fina. Det var huvudproblemet jag funderade på. Och hur hans hår känns, för han pillade lite med det. Så här tragisk är jag, det är bara att konstatera.


Idag gick jag in på min sida på HM och kontrollerade mina kläder och de hade kommit! Jag skrev av kollinumret och gick med bestämda steg till 711 och hämtade ut den gigantiska lådan. Det är oerhört oekonomiskt och miljöovänligt att skicka kläderna i en låda som är ungefär 45% för stor! Lådan var skitstor och kläderna låg och skramlade inuti.
I alla fall så var den svarta omlotttoppen jättebra, ganska tight men eftersom ärmarna var så vida blev det okej ändå. Den turkos/vita satt bra, men jag fick för mig att mina höfter blev rätt breda av den?! Jag har aldrig haft problemet med breda höfter så jag blev ganska orolig...
Kjolarna var båda för stora så en ska jag lämna tillbaka  och den andra ska jag byta till en mindre storlek. Jag måste ha känt mig tjock när jag beställde eftersom jag beställde en storlek större än normalt?!?
Skorna...perfekta! Guldiga flipflops med blommor. Blommorna var lite tilltufsade men det är ingen större fara ändå.


Min Att göra lista blev nästan helt klar idag, det enda jag har kvar är Myrorna för att köpa ett pussel och det är egentligen itne så noga. Jag funderade på att köpa ett 3D pussel på Akademibokhandeln men ska nog kontrollera 2ndhandmarknaden först. På Akademibokhandeln hittade jag jättefina bokstöd med stjärnor som jag raskt slog till och köpte. 169kr, ett klipp tyckte jag. Men tydligen köper man dem separat och jag höll på att få en chock när jag skulle betala.


Banken ska jag ringa imorgon för att boka tid för rådgivning. Mäklaren har ringt mig två gånger idag men jag har inte orkat svara för jag vet ju inte om jag kan lägga något bud. Förmodligen inte. Oj, den är redan uppe i 1.5!! Och den jag har kikat lite på i Alvik uppe i 1.4. Det är väl bara att inse att jag inte kommer få en sådan lägenhet jag vill ha till ett pris jag kan ha råd med. Kanske om pappa är medlåntagare, hur blir det då? Jag får försöka köpa längre ut i Bromma kanske. Men jag vill inte söder om söder, jag vill inte bli tvingad ner dit! Fast själva Söder har jag inget emot, när jag var på visning där i helgen reagerade jag över hur trendmedvetna och snygga alla är där!


Kommentarer:
Postat av: El Mango

Har jag blivit censurerad? Varför då i så fall?

Du missförstår mig lite, tror jag. Det är ju just söder om söder som jag skrev om. Det är där jag är uppvuxen och det är det som är den bästa sidan av stan.

Postat av: Virvla

du blev cencurerad för mitt namn stod i kommentaren, bara därför.

jaha, okej, sorry *lol* men söder om söder, dit vill jag inte flytta även om jag kanske kommer göra det tillslut.

2006-01-11 @ 19:38:06
URL: http://virvla.blogg.se
Postat av: El Mango

Söder om söder - try it you´ll like it! Men det är okej, jag känner som du fast tvärtom, skulle inte vilja flytta norr om stan. Tror att det är ganska vanligt att man håller hårt på "sin" sida om stan. Sedan finns det ju förstås bättre och sämre förorter, på båda sidorna av stan.

Blev lite fundersam när du censurerade mig, men nu förstår jag precis. Och jag vet din hemlighet... *hi hi*

2006-01-11 @ 20:38:52
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits