Jag gillar att blogga på morgonen

Då kan jag sitta i lugn o ro och blogga utan att behöva tänka på att jag ska till jobbet eller se något på tv eller att jag borde vara social eller så. Det är skönt. Nackdelen är att jag så ofta är väldigt trött.

Igår skulle jag blogga, men det gick inte så
bra. Då tänkte jag i alla fall skriva om AROMAT denna underbara krydda. Den kan användas till nästan allt och är så jädra god bara. Gult salt kallade jag det när jag var liten men nu tycker jag det konnoterar till gul snö så jag använder inte uttrycket längre.
Jag har det helst på popcorn, kokt ägg, hård macka eller råa morrötter, men det funkar även utmärkt till kokt potatis, kokt fisk (med äggsås), de flesta kokta grönsaker (ej majs) osv. I skolan var det obligatoriskt med en hård macka m rårivna morötter och aromat. Så gott!
Originalinlägget som försvann var mycket bättre, det här är en sammanfattning av min lovsång.

Idag hoppas jag kunna träffa söta R som tyvärr flyttar ifrån mig nästa vecka!! :-( Dessutom tänkte jag ta en tur till Myrorna för att titta efter pussel. Det var längesedan jag skulle göra det, men bättre sent än aldrig.

Idag har jag spelat spel, sovit, lökat, käftat och surfat på jobbet. Och framförallt har jag önskat att vår server ska fixas så vi får lite jobb att göra, man kan få nog av att göra ingenting...Sen fick vi lite övertid för att sitta och göra ännu mer ingenting eftersom ingen annan behagat att dyka upp. Så nu är det sent sent för en liten Virvla och hon ska sova. Godnatt!

Kommentarer:
Postat av: Mamselamsen

Jag har också Aromat på ALLT!

Postat av: Cecilia

Är jag den ende i världen som inte är så väldigt förtjust i Aromat?

2006-01-23 @ 13:54:26
URL: http://cissan.blogg.se
Postat av: Virvla

Cissan - Nej, nästan ingen av mina vänner tycker om det på popcorn. :-(

2006-01-23 @ 23:49:51
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits