guld(et) blev till svart jacka...

Jag åkte till Zara idag, skulle ju efter mycket tjat igår byta de bruna skorna till ett par guldiga. När jag kom dit så blev guldskorna för stora trots partyfeet. Så jag köpte en svart jacka för 398kr och åkte iväg och klippte mig istället!

Min frisör var nog duktig. Men hon var helt tyst. Själv kan jag vara ganska pratig av mig men om det är någon som inte säger något, då blir jag som en mussla och kan inte säga någonting. Så jag satt knäpptyst i en timme medans hon klippte av mig ca 7-8cm av mitt hår. Snedlugg fick jag också. Jag är ganska nöjd faktiskt, än så länge. Man ska väl egentligen inte uttala sig förrän efter några dagar

Insåg på min hemväg från frisören att Zara har öppnat i Sturegallerian också. Men nu orkar jag inte bry mig mer i de vackra guldskorna tror jag. Den svarta jackan är snygg och varm, den var billig och jag har ju faktiskt köpt 4 skor på 5veckor redan...


Mangomungo, jag lever i strikt celibat. Något ofrivilligt förvisso men ändå. Knappast i hor. I wish...
Man behöver inte vara gift för att få visum till Tanzania, men de har specialregler för frukter. Är man en frukt då bör man vara gift, så är regeln! ;-)

Kommentarer:
Postat av: El Mango

Detta är ju förvisso år noll-sex, som cissan påpekat, så det borde ju inte ställa allt för höga krav på sängrumlande. En klen tröst kanske. Men det lossnar nog snart.

En gift frukt = giftfrukt? Det låter farligt...

Postat av: anonym sangriaberoende.....

hick och god natt.....

2006-01-03 @ 23:40:51
Postat av: Virvla

Nejdå Mangomungobongomongo (oj, hur gick det där till) inte alls farligt, inte vara rädd...

godnatt sangriaberoende...

2006-01-03 @ 23:58:45
URL: http://virvla.blogg.se
Postat av: El Mango

Hm, mongo alltså... Var det en freudiansk felskrivning, eller var det med flit?

2006-01-04 @ 15:52:40
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Christina

Hej
Har inte varit här på flera dar och har ju hur mycket som helst att ta igen. Funderade över om du var sjuk eller nåt men nu ser jag...du har bloggat.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits