gilmore girls och köttfärssås

Gilmore girls hade en dålig säsong förra säsongen och denna har inte varit lysande men den avslutades rätt bra. Mest bra för att jag skulle vara kär i Logan om jag var tio (nej, tolv) år yngre. Han är rolig, snäll, badboy, heartbreaker allt samtidigt. Han kommer självklart lämna Rory när hans familj sätter ner foten. Eller så gör han det inte utan bryter med sin familj och spenderar resterande tid i serien bitter, ensam och fattig. I vilket fall är det bra.
Mama Kim rockar fett. Sebastian Bach rockar fett. Jag vill se ut som Lorelei. Jag vill ha Rorys morföräldrar.  Det sägs (pappa säger) att jag faktiskt ser ut som Lane, något jag inte vet om jag ska vara värst glad över. Jag tycker om den där serien helt enkelt.
Nu ska jag läsa spoilers på
Television without pity!

Köttfärssåsen jag gjorde blev sådär. Massa färska champinjoner, lök och vitlök i. Men tydligen räckte det inte med tre vitlöksklyftor. Jag glömde basilikan (slut på oregano). För lite kryddat helt enkelt. Men rätt gott ändå, helt klart ätbar. Trots den otäcka köttfärsen. Varför finns det inte finmald köttfärs längre, den där grovmalda är ju ingen höjdare alls!! :-(

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Färska champinjoner är världsbäst!
Åh, jag vill göra pizza med (bla) tomatröra, lök, färska champinjoner, skinka, feferoni, ost (och ruccola sallad)...Götta! Fredag kanske?

Ja den där fördömda köttfärsen. Som med Tacos! Då funkar ju inte lika bra med den "nya". Finmalt -that's the shit. Not bananas.

Postat av: Virvla

Jag ska börja med Quorn igen istället, mycket bättre! :-)

2006-01-09 @ 11:27:44
URL: http://virvla.blogg.se
Postat av: B

Quorn borde ge DÖDSSTRAFF!!!!

2006-01-09 @ 17:26:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits