Fodralen har kommit!

Jag beställde ju tampong och bindväska från Olydig och idag anlände de! För det första så var fodralen jättefina och hade jag bara fått dem så hade jag varit jättenöjd. Men! Jag fick ett litet armband, ett sånt där vitt i gummi, i vitt som det står Utrota fattigdomen nu på, jag har för mig att min kompis köpte en liknande i somras när han var i NYC (i fn skrapan). Det medföljde även ett fint handgjort kort som man kan köpa på deras site där det fanns en hälsning från Marcus och Linda (som jag antar är www.olydig.se), jag är mycket imponerad, det kändes så lyxigt! (snygg handstil förresten)

Tänkte jag skulle ge dem lite extra reklam nu när jag blev så nöjd, tack ska ni ha!! :-)

Kommentarer:
Postat av: eline

Jag har också sett den där handskrivna hälsningen, handstilen var ruskigt snygg.

Postat av: emelie

oh, vilka söta plånböcker det fanns på olydig.se! tack för tipset!

2006-01-05 @ 14:19:25
URL: http://incipience.net/whirl

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits