effektivitet

Det är inte så vanligt från min sida, men när jag väl sätter fart då jävlar...

Nu har jag sedan jag kom hem redan gått ut med de förbannade kartongerna som jag har gått omvägar för att undvika i mitt typ tio kvm stora rum samt hämtat upp resväskan. För det kommer bli ett litet bloggavbrott. Virvlan ska hem till virvelföräldrarna och virvelkatten några dagar nämligen. Det var ett infall och nu förstår hon inte vad som besatte henne att boka biljetter, men biljetter är bokade och betalda, virvelföräldrar meddelade så nu är det bara att röra på rumpan och fara dit.

Kommentarer:
Postat av: El Mango

Hej, det var en evighet sen senast nästan... Du uppdaterar ju som en tok.

J-O är troligen inte bög enligt ryktena, men man har ju aldrig hört talas om någon flickvän till honom. Däremot ska han ha haft en del fuffens för sig i Kalmar. Om du vill veta mer om det vill jag väldigt gärna att du pressar Bionda om det, för hon har kontakter som sitter inne med information. (Bionda kommer dock vara på landet med snigelmodem resten av veckan).

Jag tappade bort mig i rrraauurr-konversationen, du skrev nåt om några nissar som jag inte förstod alls. Vet inte heller vad du svarade på. Kolla din kommentar hos mig och var vänlig och förklara!

Postat av: Linda

har du det bra där hemma? =) jag sitter på jobbet och jobbar extra& får just nu betalt för att sitta& plugga& göra mina läxor. inte helt fel =) kram

2006-01-25 @ 19:07:11
URL: http://lindamariaengla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits