Veronica Mars

En serie som har fått rätt lite publicitet är Veronica Mars. Jag tycker den är rätt bra och Kirsten Bell brukar vara hygglig, därför vill jag puffa lite för den idag. Tv2 har något slags Veronica Mars maraton 23-01 ikväll.



Otack är världens lön. Jag ville absolut inte träna men gick iväg ändå, så duktig. Så var passet fullt. Iofs så fick jag ju som jag ville då och kunde gå hem och slappa utan dåligt samvete så kanske var det bra att det hände ändå.


Vann 50kr på triss förut, de pengarna lade jag på Bomben, spelade på Fin - Swe, slutresultat 2-3 2-4 3-3 3-4. För även om jag skrev att vi skulle få smisk så hoppas jag ju ändå på Tre Kronor.

Kommentarer:
Postat av: Therese

Men vad skönt att höra att passet var fullt!
Genast försvann ångesten över att "inte vara lika duktig som man borde". Lördagkvällen är räddad!

2006-02-25 @ 17:36:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits