Vem sköter grafiken?

VEM SKÖTER GRAFIKEN SADE JAG?!? För på skidskyttet är den undermålig och jag blir galen! Galen I say! Den är grötig och syns dåligt men framförallt hängder den ju inte med! Varför kan man inte få se det som vanligt i världscupen, dvs flera skyttar samtidigt? En i taget funkar inte nu och tänk er katastrofen vid jaktstarten!! Arghhh!!!
Producenten hänger inte riktigt med i bilderna heller, men det har jag större överseende med.

**Uppdaterat 14,36
Jag somnade i slutet av skidskyttet och vaknar upp till två norska medaljer. Jag är inte överlycklig. Jag såg Hanevolds spurt och hejade in i det sista på Tchepikov!! :-(  Dumt att svenskarna inte klarade av skyttet men nu är OSpremiären avslutad och det blir förhoppningsvis bättre framöver!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits