utmaning från min engelska motsvarighet

Ja, man kan väl kalla Emelie för det eftersom hon har adressen http://whirl.se

A is for age: 27
B is for booze of choice: Redbull Vodka
C is for career: Jag vill tjäna pengar men inte behöva jobba ihjäl mig. Kunna ha familj på landet och ändå inte gå på Soc. Typ.
D is for your dad’s name: William
E is for essential items to bring to a party: Bra humör brukar bli uppskatat
F is for favourite song at the moment: You're beautiful, James Blunt. Det är så töntigt att jag hellre vill skriva in något annat. Så jag väljer Kapten Kidd, Ulf Lundell istället. Fast nu vet ni ju min hemlighet. (och NEJ för femitelftemiljonte gången, Ulf Lundell blir aldrig töntig)
G is for favourite game: Bubble Bobble eller annat plattformsspel. Eller Triss.
H is for home town: K-stad
I is for instruments you play: Flöjt...
J is for jam or jelly you like: Jordgubb, blåbär, hjortron, lingon. Det mesta förutom hallon för det får man i tänderna. Hallon är dock en av de godaste sylterna. Nej förresten. Hjortron. Nej, hallon. Nej Hjortron. En utav de två. Eller så är det äpplemos.
K is for kids: Det vill jag ha. Men jag vill inte få bristningar på magen och tuttarna så man kanske borde adoptera. Eller köpa valp.
L is for living arrangements: På jobbet känns det som.
M is for mother’s name: Maggan
N is for name of your crush: Ulf Lundell
O is for overnight hospital stays: Aldrig behövt, vill aldrig behöva *ta i trä*
P is for phobias: Hajar
Q is for quotes you like: Du är vad du gör, du är dina val, dina handlingar Ulf Lundell (såklart)
R is for relationship that lasted the longest: Usch då, jag var väl ihop med A i 7 månader och det tog helt slut efter 10.
S is for sartorial style: Jag har letat i två engelska lexicon men har bara fått fram att det har något med manlig klädstil? Jag klär mig helst i jeans o tröja i alla fall.
T is for time you wake up: Normalt morgonpigg men pga jobbet sover jag när jag kan och vaknar närsomhelst.
U is for underwear: Många så jag slipper tvätta så ofta
V is for vegetables you love: Allt utom selleri som är skitäckligt
W is for weekend plans: Jobba
X is for x-rays you’ve had: En gång när min arm gick ur led, tänderna ett flertal gånger och lungorna.
Y is for yummy food you make: Jag är bra på att baka allt möjligt och gör jävligt fin hallonsaft
Z is for zodiac sign: Oxe
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Rabarber-Lina, Karolina, Ulrika, Thérèse och vem mer som nu känner sig manad!
Ä är för älsklingstrend: Jeans. Jeans. Sneakers.
Ö är för en önskan just nu: Att jag får köpa lägenheten som jag har lagt bud på!


Kommentarer:
Postat av: Zarah

Kul läsning! :D

Postat av: El Mango

Det går lika bra med selleri. Eller inte.

2006-02-20 @ 00:53:36
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Karolina

Hihi, mera frågor! Ska se om jag hinner med dem senare idag...

2006-02-20 @ 10:25:19
URL: http://fridakarolina.blogspot.com/
Postat av: Therese

Okey Virvla, jag ska tänka lite men idag eller imorgon bhoppas jag du kan läsa listan på min blogg

2006-02-20 @ 11:07:45
URL: http://utrikes.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits