Toppendag!

AnnaCarin tog guld, fint väder, jag åt en semla och jag bröt ett förbud. Kan det bli bättre?

Förbudet jag bröt mot var givetvis skoförbudet, återigen. 280kr på Din sko. Kommer ni ihåg att jag sade att jag inte skulle köpa fler skor på Din sko. Jag bara skojade...*harkel*
Egentligen skulle jag ner på stan för att hitta jeans, men det var stört omöjligt. Hittade ett par otroligt snygga Acne Hep men de fanns inte i min storlek på Åhléns och jag orkade inte gå någon annanstans, det får bli en annan dag i så fall. Det var extremmycket folk på stan och alla trängdes och var sura och varma.

10838-41


Jag ska försöka samla ihop mig på fem minuter och ta mig iväg för att träna pump...kanske.

Kommentarer:
Postat av: siri

Ååh,va avundsjuk jag blir!har vart nära å köpa dom där skorna hur många gånger som helst nu!:P
dom e ju så söta:)

Postat av: karolina

Ursnygga pumps, mii lajk!!
*
Vill oxå till Min Sko, närmaste är väl Växjö eller Ölands köpstad (?). Har inte sett den kedjan i Kalmar...

2006-02-25 @ 16:54:10
URL: http://fridakarolina.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits