TJ och Liz - gå och dö!

Hade poppat popcorn och skulle mysa med Rory och Lorelei trots att de bråkar så. Det börjar okej. Sen kommer TJ in i bilden. Jag hatar TJ. Och om TJ är med så kommer Liz ofelaktigt efter. Jag hatar Liz! TJ och Liz hör inte hemma i en feelgood serie. De hör inte hemma någonstans. Jag förstår inte vad som ska vara så roligt med dem, hela deras varelse och personlighet rubbar mina cirklar och får mig att vilja stänga av tvn. Istället tittade jag lite på olidligt tråkiga Grammisgalan.

**Uppdaterat 2120
Jag skulle gärna se mer av Rorys nya snälla pojkvän som samtidigt gör olagliga saker. Han är skoj och söt och verkar tycka om Rory, men som jag bloggat om tidigare är att tycka om Rory samma sak som att be Rory behandla en som skit. Rory är precis som alla vi andra tjejer...
Jag är inte jätteförtjust i Kirk men vill gärna se Lulu!
Jag gillar mormor och morfar, de rockar!
Mama Kim och Lane, var är ni? Varför är ni så gott som utskrivna ur serien?!? De kunde välja att skriva ur TJ och Liz men istället stryker Mama Kim på foten, vart i ligger den universella rättvisan i det? Mama Kim - rolig! TJ och Liz - tråkiga och jobbiga! Hur svårt kan det vara? Daniel Palladion, please, pretty please!!

** Uppdaterat 2158
Jag har läst lite på Television without pity trots att jag sagt åt mig själv att sluta. Helt ärligt, nästa säsong måste bli bättre...

Kommentarer:
Postat av: Agneta

I hear you!! Nä, bort med TJ och Lizzy och mer av Kirk (visst heter han så?!)! Jag tyckte även hunden var lite jobbig - kommer man måsta engagera sig i någon fånig hund nu när Rory har flyttat?!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits