Repris på GG?

Är det någonsin repris på Gilmore Girls, jag missade det ju igår?! Kollar kanal5s tablå till ingen nytta. Försöker de tala om för mig att det inte blir någon repris?!?? Outrageous!

Idag har jag ätit väldigt lite. Jag har mest sovit. Nu är jag hungrig men jag kan inte äta lunch än för då svälter jag ihjäl resten av natten. Dilemma!!

Jag gjorde tvärtemot Mamselamsens önskemål och städade idag. Dammsög, plockade ihop kläder som låg på en stol i ett tjockt lager och kände mig väldigt duktig. Detta gjorde jag för att jag slapp ta av mig pyjamasen då. Gick aldrig ut förrän jag skulle tll jobbet eftersom jag var dödstrött, som om någon hade klubbat mig!! Jag sov och sov och sov och nu är jag faktiskt ganska pigg. Förhoppningsvis kan jag vakna vid 10 imorgon för att se Lina åka. Sen är det Anja. Det är fullt sjå nu, jag älskar OS! :-) Hockeyn mellan Slovakien och Ryssland gjorde mig lite försenad till jobbet. Och imorgon vill jag inte alls gå till jobbet för då är det ju konståkningen!! Synd att Klimkin inte visade vad han kan igår, jag gillar verkligen honom!

Ordet Kluddigt kan vara det fulast i svenska språket.

Käkade en skorpa, men den var så söt eftersom jag inte har ätit socker på ett tag så den var nästan inte ens god. Det är väl trevligt iofs att socker har blivit mindre lockande för mig men samtidigt blev jag lite besviken, jag som var så hungrig...Åt en tomat också.


Jag har iom detta inlägg inte sagt någonting egentligen. Kan inte koncentrera mig när jag är på jobbet.


Kommentarer:
Postat av: Therese

Kan trösta dig med att jag har missat alla avsnitt av Gilmore Girls.... jag har faktiskt aldrig ens hört tals om programet. Man överlever, jag lovar;)

Postat av: Zarah

Jag följde det i början när det kom.. men inte längre.. =P Men det är hemskt mysiga miljöer!

2006-02-16 @ 01:29:54
URL: http://turbotrollet.blogspot.com/
Postat av: Babblar med månen....

Det måste tagit flera timmar att dammsuga?....

2006-02-16 @ 15:57:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits