OS bakis

jaha, jag hade skrivit ett långt inlägg om att jag har abstinens efter OS och har mens och därmed får äta hur mycket russin jag vill. Vilken tur för er att jag råkade klicka på en länk och blev utkastad från blogg.se och så  gick hela mitt långa inlägg till spillo.

ska ta en promenad nu, hämta ut laredouteskorna och fundera på vad jag ska göra nu när OS inte längre finns i mitt liv.

Har ätit lunch på min favoritsallad; hackade tomater, lök, avokado och bulgur ihopgeggat. Rejält med salt och peppar också. Russin till efterrätt såklart.

Bloggare, ni är ovanligt tysta idag? Har sportlovet och det fina vädret slagit klorna i er?!

Kommentarer:
Postat av: Therese

Vi gillar inte russin!
Har du varit på Nordirland? Låter spännande, inte så vanligt att folk åker dit. Efter filmen Comittments ville alla till Dublin och jag har fortfarande inte kommit iväg. Men någon gång ska det absolut bli av

Postat av: Zarah

Visa skorna! Visa skorna! :D

2006-02-27 @ 13:26:40
URL: http://turbotrollet.blogspot.com/
Postat av: B

Sportlov har man V.7

2006-02-27 @ 18:42:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits