Olympiskavinterspelen i Turin 2006

Jag kommer nog inte kunna blogga lika intensivt i några veckor nu. OS. Först och främst OS. Sen jobb. Sen kompisar. Sen blogg.

Jobb är inte på andra plats för att jag vill utan av nödvändighet.

Imorgon klockan 1300 börjar skidskyttet och OS drar igång på riktigt.

Jag är lite besviken för att jag missade Invigningen med tillhörande dissning av kläder. Jag har sett de svenska kläderna och jag tyckte mycket om vantarna trots att de inte värmer handlederna! Ryggsäcken såg jag på Stadium och den funderar jag faktiskt på att köpa själv, den verkade väldigt praktiskt med många fack. Cissan passade utmärkt i båda mössorna också kan jag meddela.

Skidskytte, Längdskidåkning, Konståkning, Alpint, Herrhockey, Curling där har ni mina favoriter.
Damhockey, Nordiskkombination där har ni mina absoluta icke-favoriter.


Kommentarer:
Postat av: Zarah

OS är skitkul! Men sommarOS är SÅÅÅÅ mycket roligare! invigningen såg jag bara med ett halvt öga från datorn... Ryggsäck? Vantar? Mössor? Kan man köpa dem på Stadium? Alltså själva grejjorna från Sveriges trupp? typ.. ? =P

Postat av: Virvla

Just precis Trollet, jag vet inte hur det är med resten av kläderna men alla accesoarer verkar det som om man kan köpa på Stadium! Vit mössa, blå mössa, vantar, ryggsäck, nyckelring, ett slags keps/pannband och resväska såg jag.

2006-02-10 @ 23:19:27
URL: http://virvla.blogg.se
Postat av: Anne

Men du, går vantarna att köpa nånstans?? De är så HIMLA balla ju :)

2006-02-10 @ 23:21:08
URL: http://annesfood.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Tack Virvlan. Du ar bast!
Jag vill ha de dar grejerna... Ocksa.Vaska, mossa, vantar hela kittet! Tyckte att jag passade i det :)

2006-02-11 @ 15:59:51
URL: http://cissan.blogg.se
Postat av: El Mango

Äh.. vem försöker du lura? Vi vet båda två att du är besatt av att blogga. ;-)

2006-02-12 @ 03:55:23
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits