Mulberry -Elgin

Okej, ni därute som inte delar min fetish kommer tro att jag är galen nu, men jag blir på gränsen till kåt när jag ser den här väskan. Jag funderar på att ta av mina sparpengar och köpa den. Bara 7500kr på Net a Porter. Kan man hitta Mulberry billigare någonstans (hahaa, nu drömmer jag)? Någon som sett en kopia någonstans (fast den måste vara av äkta läder)? OJ nu såg jag att dollarpriset inte gäller på Net a porter utan det är i Pund man handlar. Helt plötsligt blev väskan nästan en tusenlapp billigare!! 6638kr.
Det är en så klassisk modell och bra kvalite och fantastiskt läder att jag skulle kunna ha den resten av livet. En bra investering? Den kostar iofs lika mycket som en snygg soffa, men en flytt verkar inte nära förestående...Lever jag snålt kan jag spara i alla fall 3000 till den den här månaden och 3000 nästa, då är jag ju nästan där. Undrar om det här är vårkollektion så den kommer finnas kvar ett tag?
Jag ser på www.mulberry.com att den där är out of stock. Den finns i fyra färger, men Oak känns bäst. Chocolate är lite för mörk tycker jag. Olive var verkligen snygg och trendig men den kommer man ju tröttna på. Guuud, jag måste kanske gå till Muberry idag.

JAG VILL HAAAAAAAAAAAAA!!!! Åh den är så fin. Så fin.

Kommentarer:
Postat av: emelie

sjukt snygg väska!! hoppas på något likande i födelsedagspresent!

jocke är mest allergisk mot hö och det måste de ju ha... men det är ganska lungt så länge han själv inte lägger in det i buren. då blir han akut snorig! ;)
vi har tidninspapper under spånet. förut hade vi det under halmen då. så vi ska gå tillbaka till halm igen. för det fungerar ju inte med majas himla långa päls!

Postat av: El Mango

Så du tänder på läder alltså?

2006-02-01 @ 12:15:04
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Anna

mmmm... fiiiin. Har också funderat på att köpa en dyrare väska, men det tar tid när man måste överväga.. det måste mogna så att säga :)

2006-02-01 @ 15:03:41
URL: http://virva.blogg.se
Postat av: karolina

Handväskor kan man aldrig få för många av, särskilt när de är sååå snygga som den där...priset för den var dock mer än vad jag får i studiemedel per månad och det betyder med andra ord att jag själv får vänta med dylika inköp tills jag får en annan inkomst...frågan är bara om jag inte kommer att lägga alla eventuella pengar på scrapsaker istället...muahahhaha...;)

2006-02-01 @ 19:05:33
URL: http://fridakarolina.blogspot.com/
Postat av: Virvla

Karolina - jag har köpt en limpistol. Va fan ska jag ha en limpistol till liksom. Men den var så billig på Panduro...Det här med scrappandet kommer dra mig längre ner i shopping-träsket :-D

Emelie - Om jag får den här i födelsedagspresent så kommer jag nästan aldrig mer önska mig något *lol* Kanske får jag den om två år, när jag fyller jämt *asg*

Anna - Jag har lovat mig själv att tänka på det i en vecka.

Mango - Oh yeah! ;-)

2006-02-01 @ 21:07:22
URL: http://virvla.blogg.se
Postat av: karolina

hahaha, inte ens jag har en limpistol...inte än åtminstone...;)

2006-02-01 @ 23:20:31
URL: http://fridakarolina.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits