mobil eller inte mobil, det är frågan

Jag har lite funderingar på att köpa en ny mobil. En Nokia 6280. Men nu har jag hört att den ska ha lite mjukvarubuggar och så, vilket får mig att tveka. Den är ju dessutom lite halvbillig vilket får mig att tvivla på dess kvalitet.
Jag läste istället på
www.mobil.se att Nokia snart ska komma med N80, den såg jävligt fin ut. Men den ska komma Q1, vilket borde vara nu. Men betyder det egentligen att den kommer till sommaren? Nokia brukar ju inte glänsa med sina leveranstider direkt.
Vilken ska jag köpa, ska jag kanske vänta på N80? Finns det någon tekniknörd därute som kan hjälpa mig?? (tekniknörd anser jag är positivt laddat är det bäst att lägga till innan jag kliver på någons små fossingar)

Silver idag!! I en av mina favorittvsporter. Och vem somnade? JO JAG!! Jag kom hem 0700, gick och handlade och fixade, såg på längdskidåkningen (HEJA BRITTA trots namnet) och sen, ungefär klockan 12 när de startade så däckade jag och sov i 3 timmar. Jag är besviken! Besviken besviken besviken!! Jag ville ju se!!!


Kommentarer:
Postat av: IT Horan

och när N80:n släpps så ligger nästa schyssta telefon i pipen på väg ut.....

Finns ingen mening med att vänta när det gäller mobiler, det är bara att handla och byta ofta (jag hann med sju stycken under 2005)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits