Jag ber så mycket om ursäkt

Men som alla vet vid det här laget så gillar jag sådana här saker. Karolina utmanade mig, skyll på henne! ;-)

Vad gjorde du för tio år sedan? Då bodde jag i Hamilton Montana och var utbytesstudent på deras high school och vantrivdes och hånglade i en bil och gick upp i vikt.

Vad gjorde du för ett år sedan? Jag är ganska övertygad om att jag jobbade på samma jobb som jag gör nu. Jag drack väldiga mängder öl. Vårdade ett krossat hjärta.

Fem snacks du gillar (utan inbördes ordning - ty alla snacks äro skapade jämställda...):  Popcorn, Ostbågar, Grillchips med gräddfil som dip, Cheezeballs, Salta pinnar

Fem sånger du kan HELA texten till: Det är många det, jag är rätt bra på låttexter faktiskt.
Jag saknar dej, Snart kommer änglarna att landa, Ute på tippen, Hon (Ulf Lundell) Varför är du så tyst (Thåström)

Fem saker du skulle göra om du var miljonär: Köpa lägenhet. Resa. Köpa skor och väskor. Köpa sommarstuga. Göra mina föräldrar ekonomiskt oberoende.

Fem dåliga vanor...: Suck, jag har en hel del. Skjuter upp saker och ting in absurdum. Tidsoptimist. (dessa två saker tillsammans är aldrig av godo) Stökig. Pedantisk (dessa två saker går inte ihop alls. Jag löser det genom att vara stökig men att ändå försöka veta vart alling är. Det funkar nästan) Shoppingälskare med dålig självdiciplin.

Fem saker du gillar att göra: Sova. Shoppa. Resa. Stryka. Formulera mig. 

Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa: Fula skor (i mitt tycke då). Jeans som är tighta nere men pösiga uppe.  Skjorta (jag känner mig otroligt stel och utklädd i det, men jag ska kanske köpa en, ska man se strikt och seriös ut är en skjorta alltid att föredra). Saker som ser billiga ut på fel sätt. Saker som accentuerar mina vader.

Fem favoritleksaker: Datorn, iPoden, Mobilen, mina kläder, fingrarna...


Fem personer jag vill se göra den här undersökningen: Oäkta fru Mango, Rabarber Lina, WhirlEmelie, Skräphögen, Prinsessan Sharona.
** tillägg 23,57 UtrikesTherese vill jag också utmana, trots att det då blir en för mycket...

Kommentarer:
Postat av: karolina

Haha, känner igen mig i dina dåliga vanor...det är lite småskrämmande, jag har känt igen mig i väldigt mångas dåliga vanor, inte bara i det här testet...betyder det att jag har många fler dåliga vanor än andra eller är listorna inte tillräckligt långa...? Ska göra om hela min blogg till en enda lång dålig-vane-lista..nä, om jag skulle ta och läsa ett kapitel till i min bok om självkänsla, hehe..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits