inte bara internet är slut, orden är slut också

Jag hade rätt mycket jag ville blogga om, men orden försvann. Jag går och lägger mig och ser på La liga istället. Fan jag skulle bli någons perfekta flickvän. Jag känner i alla fall inte många (straighta) tjejer som gillar att kolla på La liga. (Detta då förstås under förutsättning att killen vill se på fotboll. Jag skulle nog inte kunna vara ihop med en icke-sportintresserad. Så omanligt)

Stör mig ofantligt på att jag inte köpte någon foundation fastän det var en av sakerna jag verkligen ville ha. Jag måste börja skriva listor på vad jag ska köpa igen annars blir det planlös värdelös shopping. Idag kom jag ju tex hem med två stycken handkrämer. En från Clinique och en från Body shop. Minst en av dem var onödig.

Hur vet man att en avokado är redo att ätas? Jag trodde en var det men då var den dålig inuti. Jag är avokadonybörjare, har ätit det i prick en vecka nu.

Jag har beställt en Nokia 6280. Måtte den komma snart. Oh den är vacker. Fast jag gillar egentligen inte Nokia. Jag är ju SE fantast. men W900i var lite klumpig, men ändå lite bättre i ljud och bild och framförallt kamera i jämförelse med Nokian. Shit the same, Nokian vinner på design!

Var det inte för mig som orden hade tagit slut?!

Efterlysning: Vem vill tala om för mig vad som hände i CSI i måndags? Anyone? Please? Jag är lite nyfiken på Warricks relation med Nick och Catherine, som jag och
rabarbern diskuterat lite...

Den varma chokladen som jag såg fram så mycket emot smakade bajs och koppen är inte ens till hälften uppdrucken. Enligt receptet skulle det vara några droppar mintessens i. Ett råd till er som läser detta: Ha inte mintessens i varm choklad. Det var ett dåligt recept. Men bra för mitt sockerintag.

Fråga: På vilken fot tar ni på strumpan först? En gång råkade jag ta fel fot och det kändes så fel att jag var tvungen att göra om och göra rätt.

Kommentarer:
Postat av: Lina

Jag bangar inte en CSI-recap (med reservation för felaktigheter, detta är endast fritt ur mitt minne):

Teamet är samlat igen vilket ger upphov till snygg "alla kommer vandrande i slowmotion bredvid varandra i motljus"-inledning. Tre fall blir lösta, det första är en exploderande husvagn i en trailerpark där först hustrun till mannen som befinner sig i husvagnen och idkar sexuellt umgänge med en trailertrashkvinna blir misstänkt. Senare visar det sig dock att den skyldige är en granne som rattfull har kört genom husvagnen som då exploderat. Kvällens andra fall är en strippa från en strippbuss (typ "Stripping tour of Las Vagas") som kastats av i ett skumt område och dött (jag minns inte riktigt hur...) och det tredje två äckliga lik som hittas nersmälta och ruttna i en bagagelucka varpå mycket äckligheter följer under undersökningsarbetet (smält lik skvätter upp i Gregs mun osv). Warrick avslöjar att han har gift sig eftersom han insett att livet är så kort blablabla efter det som hände Nick (jag vill gärna tro att han blev skrämd av de heta känslor som vällde upp inom honom när han insåg att han höll på att förlora Nick till de onda köttätarmyrorna men jag får väl acceptera att det bara är jag) och Catherine blir pissed och säger något i stil med "the great thing about having a fantasy is the hope that it might come true one day...and then, suddenly, the hope isn't there anymore" eller liknande (ooh, steamy, utomäktenskaplig affär på g?) och Warrick ser typ lite fundersam ut men det hela utvecklar sig inte vidare. Dessutom kommer den där blonda tjejen tillbaka och smörar en del för Grissom och Sara verkar bli lite småpissed över detta, men inte heller det här utvecklar sig. Nästa vecka kanske...

För övrigt gillar jag också att kolla på La Liga. När avocados är klara att äta har jag dock inte lyckats lista ut ännu, trots 20+ år av ihärdig konsumtion.

Postat av: Virvla

Schysst som attan, tackar som ödmukast! :-)
Jag måste säga att jag tror att Warrick har bättre smak än att gå för Nick.

Alltså Grissom måste få tummen ur vad gäller Sarah, hon har ju varit kåt på honom sedan serien började!! *fnyser*

2006-02-02 @ 00:58:46
URL: http://virvla.blogg.se
Postat av: Lina

När jag blir lika gammal som Catherine vill jag ha en man som ser ut som Grissom...hehe. Dessvärre fick man dock inte se Warricks fru. Hoppas hon dyker upp på stationen, det hade säkert höjt stämningen i arbetslaget.

2006-02-02 @ 01:01:13
URL: http://rhubarbfool.blogspot.com
Postat av: Linda

höger fot först =) annars blir det inte bra.. ;-) mobilen är Z520i, så najs =D

2006-02-02 @ 08:24:40
URL: http://lindamariaengla.blogg.se
Postat av: sharona

Oj, är det verkligen ok att skriva så långa kommentarer? Som ett helt eget blogginlägg :)

Jag tar alltid på höger strumpa först, höger sko också. Alltid. När man gör tvärtom vet man att apokalypsen är nära.

Angående chokladen: Det fanns ju förut sån snabb-varm-choklad, skitdyrt och jättemycket socker i, men bland annat mintsmak. Den gillade jag (Jag var en tjockis i tonåren). Men gamla hederliga kakao+socker+varm mjölk är ju svårslagen. En klick vispad grädde uppepå så är det kalas.

2006-02-02 @ 10:37:29
URL: http://sharona.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits