fel fel fel! HAHAHA!

Linna har så grymt jävla fel och det är så grymt jävla skönt! AnnaCarin har visserligen inte tagit guld men väl ett silver. Shit alltså. Det är bra! Second place is first looser men vi är ju trots allt inte SÅ bortskämda med medaljer. Jag har aldrig blivit generad av AnnaCarin snarare stolt och glad!

Extra roligt (skadeglädje är den enda sanna glädjen) är det såklart att Linna tycker att Pylevas silver var jättekul och att Pyleva är snyggast. Själv har jag alltid tyckt att Pyleva inte har så mycket som talar för sig utseendemässigt, och nu inte heller resultatmässigt. Silvret är ett minne blott och jag är lite ledsen över att hon tog till dopning såhär inför OS. Hon måste ha gjort en miljon dopingtester och har nog (vill jag tro) inte varit dopad förut men nu, nu var pressen så stor att hon kände sig otillräcklig och dopar sig. Men Linna, är det då inte bättre att man är nöjd med en 16de plats och man vet att man har gjort sitt bästa?

Heja Annacarin friskt humör det är det som susen gör, och på lördag då jävlar visar du alla som tvivlat tycker jag!!


Jag har inte läst Linnas övriga små krönikor/kolumner eller vad det är hon har. Jag hade helt missat att hon existerar fram tills nu när hon skriver på Expressens OSsidor. Jag tror inte jag kommer läsa mer heller, det var bra som det var.

Kommentarer:
Postat av: Ulrika

Jag förstår mig inte på Linna. Hon är helt förvirrad i mina ögon.

Postat av: emelie

hon verkar helt störd. men idag blev hon sågad av lasse anrell i sportbladet! haha!

2006-02-19 @ 18:17:39
URL: http://whirl.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits