Clinique naturally gentle eye makeup remover

Alltså jävlar var den är bra. *poof*  så är allt smink borta!!
Jag har börjat använda mer och mer Cliniqueprodukter faktiskt, trots ett initialt mostånd från min sida. Clinique använder ju mamma liksom. Men det är good stuff. Deep comfort body butter, water therapy moisture glove hand cream (måste de ha så långa namn?), deon (den bästa jag någonsin använt) och ett läppstift där etiketten är utsliten så jag inte kan se ngt namn...Jag tycker om att det inte luktar något eftersom jag använder en parfym som faktiskt är exakt vad jag vill lukta och inget annat.

Jag har använt deras shampoo och balsam, men det fick mitt hår att likna svinto, varning!

Jag har heller aldrig förstått mig på 3stegssystemet. Har försökt använda det några gånger men tycker inte alls att det har funkat för mig.

Detta har utvecklats till ett av mina mest ointressanta inlägg någonsin.

Såg att Cow har öppnat
webshop, jag brukade använda Philosophys rengöring och Hope in a jar, det är bra som attans men dyyyyyyrt.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Varför sitter man uppe här så här dax?????

2006-02-25 @ 05:43:27
Postat av: Lina

Min mamma använder också clinique men jag gillar det ändå. Det är ju så praktiskt att det är luktfritt så att man själv kan parfymera sig efter behag, och dessutom har de mitt absolut bästa röda läppstift OCH bonus time (gratis är som bekant gott). Och bara för att du hyllar den så ska jag också köpa removern nu, den billiga jag har från body shop är fan ett jävla skämt.

Har också beställt Philosophys rengöring dock, och jag får fan hoppas att den är bra med tanke på 1. priset och 2. storleken på flaskan.

Postat av: Zarah

Fick en jäkla massa cliniqueprodukter gratis, då min svärmors väninna är säljare för just det märket. ;)
Har testat foundation, handcreme, ögoncreme, parfym, läppglans, 3-steget mm mm mm.
Handcremen är gudomlig! Och så dryg!
3-steget gillar jag, men jag kan inte se skillnad, jag känner mest skillnad. :D :D hehe.
Mitt nästa köp blir "pooreminimilizer" (eller hur det nu stavas. *phew*) den kostar ock 260 kronor.... D=

2006-02-25 @ 11:24:54
URL: http://turbotrollet.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits