busy busy

Jag har en ganska lång lista på saker att göra. Tycker jag själv i alla fall. Men jag är dödstrött. Somnade mitt i störtloppet och sov till mitten av Anjas åk. Patetiskt. Hur kan jag vara dödstrött? 9 timmars sömn i natt borde inte ha gjort mig trött alls utan snarare utvilad och glad. Ska ta en dusch och sen se om jag ska kunna göra något av sakerna på min Att göra lista i alla fall. Idag ser den ut såhär:

*  Handla
*  Posta presenter
*  Stadium för nya träningsskor
*  Kåren
*  Ring I
*  Städa

Kommentarer:
Postat av: Mamselamsen

Strunta i det sista!!!

Postat av: Argaste

Fick just en bild i huvet hur det skulle se ut om man somnade mitt i störtloppet...intrasslad i det där oranga nätet ena staven sitter genom vaden, skidorna flög åt helvete.....

2006-02-15 @ 20:39:24
URL: http://argaste.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits