Amatör, det är jag det.

Ouch, idag har jag träningsvärk! Pumpen igår var mkt bra, jag är nöjd över att ha träningsvärk. Men jag borde inte bara duschat av mig utan tvättat håret också när jag ändå kunde lyfta armarna igår. För idag har jag tydliga problem. Jag borde veta att pump ger träningsvärk. Jag vet det. Men ändå sparade jag saker att göra tills idag. Det är ju vansinne. Idag kommer jag bara behöva ta det väldigt lugnt. Ska äta en biff och sallad, kanske gå till affären och köpa mer avokado (jag har blivit galen i avokado). Igår pajade jag min diet lite genom att jag åt en massa popcorn så idag ska jag vara sträng mot mig själv! :-) Ska ändå inte göra något mer ansträngade än att köpa en yogamatta (det kan vara nog så ansträngande när man har sådan här träningsvärk...)

Igår kunde jag inte somna igen, men när jag väl somnade så sov jag ganska länge och det är ju bra åtmindstone.

Nehej, om man skulle försöka tvätta håret på något vis.

Kommentarer:
Postat av: Mamselamsen

Smärta in...svaghet ut.

Tröstade det något?

Postat av: El Mango

Mmmm... fett och salt. *retas på din dietdag*. Fast popcorn är ju inte så fett.

2006-02-08 @ 14:41:51
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Virvla

Ja tack Mamselamsen, det gjorde det :) Ska försöka tänka på det nästa gång jag tränar också, så kan jag ta ut mig lite extra!!

2006-02-08 @ 18:05:46
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits