Allting händer i Turin!

Zlatan klipper sig, köper lägenhet, gifter sig (förhoppningsvis inte) och gör mål.

Och OS. Snart snart snart. Jag längtar. 1300 på lördag börjar det för mig, då är det skidskytte. Och sen kommer jag nog vara ganska upptagen i några veckor framöver...Underbart! Synd bara att jag måste jobba och därigenom sova när det är tävlingar, men ändå bra att jag jobbar natt. Det ultimata vore ju semester, som jag gjorde senaste sommar OS...

Lyssnar på Ediths Not that much to cry about eller vad den heter. Hype alldeles i onödan anser jag. Har ändå lyssnat igenom låten typ fyra-fem gånger nu.

Nehej, om man skulle sova lite till? Nu när jag kan gäller det att passa på liksom. Ikväll är det jobb som gäller.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits