Hata home.se!

Jag hatar skiten! HATAR!!!  Jag har, de senaste två veckorna, kommit åt min mail ytterst sporadiskt några gånger om dagen och när jag väl får den poppar det ibland upp mail från i förrgår!  Problemen har funnits väldigt länge, men den här gången extra länge. Ibland tar det dagar innan man kommer in på sin mail, och då står det inte ens någonting under driftstörningar! Vad är det då? Helt normalt?? Att maila supporten är ingen ide, två veckor senare får man alltid ett mail om att de har gjort uppdateringar eller hade problem med servern. Nå, det är okej en gång, kanske två. Men några dagar i månaden?!
Home.se, om det inte var för att jag har haft adressen flera flera år och väldigt många har den, då skulle jag fanimej avregistrera mig!  Tacka vet jag gmail!

Kommentarer:
Postat av: Maskrosbarn

Maila ut din nya adress och gör dig av med skiten!! Du måste försöka minimera dina irritationsmoment.. för min skull *ler*


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits