Besatthet

Jag tjatar och tjatar och tjatar, jag är trött på mig själv. Men det enda jag kan tänka på är lägenheten jag ska se på söndag och om jag ska sälja den jag redan äger. Undrar hur mycket den kommer gå upp till. 1.2? Det hade väl varit bättre om den inte hade varit i så bra skick, men å andra sidan är jag inte så sugen på att renovera heller. Väggarna får gärna se taskiga ut för det kan pappa fixa, men det är ändå bra att golven är fina.

I går natt hade jag nästan bestämt mig för att sälja, men idag är jag inte lika säker. Iofs får jag loss en massa pengar att köpa tv, spis, soffa osv för men jag kommer aldrig få tag på en lika fin lägenhet till det priset igen. Får nog ringa Ida och fråga om råd.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits