Vad jag vill ha

Jag hade sex i helgen. Oroa er icke, jag är fortfarande singel. Men jag hade sex. Sådär som det kan bli ibland. Ett ons men med en vän som jag faktiskt bryr mig om. Det var ett helt ok, vanligt ons. Skönt. Men det fick mig att tänka. Hela dagen idag har jag tänkt. På varför det inte var bättre. På varför det inte var som det brukar vara. Maskrosbarnet sade åt mig att det kanske är för att jag faktiskt vill ha något annat. Behöver något annat. Och jag tror att hon slog huvudet på spiken.  För för första gången i mitt vuxna liv vill jag vara beroende av någon, känna att någon är beroende av mig. Få någon att gömma mig hos. Då räcker det inte med lite sex då och då. Då måste det vara känslor med också. Herregud så krångligt det kommer bli. Men jag ser fram emot det. Ändå.

Nu låter det som om jag har legat med folk till höger och vänster. Det stämmer inte riktigt. Men efter att A visade sig vara en annan person än jag trodde var jag vild och galen i några månader. Och innan dess, efter att B bestämde sig för att krossa mig (han nöjde sig inte med hjärtat) hade jag en liknande period ett tag. Bekräftelse.
Nu. Kanske. Är jag redo för vad jag vill ha?


Kommentarer:
Postat av: Maskrosbarn

Det du uttrycker är nog något som många vill ha.. förstår inte bara varför det ska vara så jävla svårt att få det..??

Saknar dig Virvla.. nu när du inte är här!
*kram*

2005-10-31 @ 08:21:18
Postat av: Rainbowluv

*kramar om * ..... jag har gett upp hoppet ..insett att det troligen inte blir bättre än såhär för mig ... Celibat med en massa goda vänner *L*

2005-10-31 @ 11:53:01
Postat av: Virvla

Rainbow -> Du stannar nog inte i ditt celibat så väldigt länge till ;-)

Postat av: Matte

Först av allt. Grattis. Lite sex är aldrig fel. Eller. Jo, det klan ju bli det men..jaja.Grattis ändå. =)

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med vart man ska leta. Har själv undrat det en tid nu.

2005-10-31 @ 18:34:59
URL: http://glenns.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits