TopShop...hmm

Topshop anser jag inte vara toppen direkt. Det är dyrt men ganska mycket ser lite skabbigt och billigt ut. En del grejer är helt okej däremot, man vet aldrig.

Fattiga jag (utan vare sig omdöme eller ekonomisktsinnelag) gick dit i fredags och fyndade lite. Det visade sig att de hade rea och man fick 2 reaplagg till priset för ett. Så jag fick ett linne (som jag iofs inte hade köpt om det inte varit "gratis") och ett par höstskor som jag tjatat om så för 161kr!
Skorna är ett par svarta typ loafers. Otroligt obekväma just nu men när jag väl har gått in dem kommer de bli hur bra som helst! :-)



Jag köpte även scrapsaker för 140kr i fredags. Hittade till
Scrappa och förköpte mig på lite papper jag inte tror jag kommer använda. Behöver ett röd-blå-rutigt för min Massajsida nu. Kommer nog bli svårt att hitta något med de rätta rutorna.

Kommentarer:
Postat av: Matte

Jag hade antagligen inte kunnat springa. Antingen hade jag varit förstenad av skräck eller så hade jag helt enkelt ramlat ihop och dött på stället.

Postat av: Maskrosbarn

Varför får du alltid skavsår..?? Topshop påminner lite om Gina.. ja vad det nu heter.. men som alla vet.. Gratis är gott!! ;)

2005-10-10 @ 20:33:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits