saknad

Jag saknar henne söndagar som denna. Jag vet inte varför vi slutade vara vänner men en dag var det bara slut och det fanns inget jag kunde göra åt det, hon hade bestämt sig.

Hon var den enda jag kunde ringa och vara sårbar inför. Jag litade på henne och kände precis samma tillit tillbaka. Jag förstår fortfarande inte vart hon tog vägen. Eller hur. Eller varför.

Nu finns hon inte kvar och jag är ensam igen. Jag har nya vänner, men har inte samma historia med dem. Det var henne jag ringde när pappa var sjuk. Det var jag som hjälpe henne packa när hon skulle åka hem för hennes mamma låg på sjukhus. Det var henne jag ville ringa när jag inte vågade gå ut förra året. Men då var det försent. Vad var det som hände?

Kommentarer:
Postat av: Snorkfröken

Jag vet vad du menar. Precis. Ställer mig själv samma fråga.

Att få samma kontakt med någon annan känns inte heller särskilt troligt. Åtminstone inte just nu.

Kanske har du större tur än mig. Hoppas det :)

Postat av: Matte

Tackar allra hjärtligast. Det var snälla ord. Verkligen snälla.

2005-10-09 @ 21:24:35
URL: http://glenns.blogg.se
Postat av: Maskrosbarn

Hmm.. vem är denna vän som försvann..?? Saker man har upplevt tillsammans med någon går ju aldrig att uppleva igen.. men man kan alltid bygga en ny historia tillsammans med någon annan.. Våga!

*kram*

2005-10-10 @ 20:39:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits