Nästa år kommer jag vara pank men berest

  1. Pappa fyller jämnt nästa år, min lilla pappa blir gammal. (Känslorna jag har inför det kan fylla hela utrymmet i min blogg och bör nog ventileras men inte i detta inlägg.) Han vill inte fira direkt men vill åka någonstans, det verkar just nu som det blir Skottland (min idé, jag satte mig på tvären när han ville till Bornholm...). Varken mamma eller pappa hade tänkt så långt som Skottland, det tycker jag är lite rörande på något vis. De har inte så vidlyftiga drömmar mina föräldrar, det måste vara jobbigt att vara förälder till mig då.
  2. Nästa år är det 10 år sedan jag tog graduation i Montana. 10 år! Helt sinnessjukt. I alla fall så blir det väl en reunion där kan jag tänka mig och om bara datumen passar någorlunda åker jag nog över. Jag längtar tillbaka på något vis. Till klaustrofobin i Klippiga bergen, till grässlätterna och till 4B's tomatsoppa. Jag har ju heller inte träffat Jennifers barn än och det ser jag verkligen fram emot att få göra!
  3. Rosa Bussarnas Japanresa i September nästa år måste det också bli. Jag längar redan! Jag är nervös över att åka till Sydkorea och skulle ju vilja ha en kompis med mig. Verkar däremot inte som om det blir så. Vore så roligt om T kunde följa med, E också såklart. Men går det inte så får jag väl åka själv. Jag känner mig modig och förtröstansfull.
Hur jag ska få ledigt för dessa tre resor vet jag inte riktigt, om jag jobbar kvar där jag gör (snälla, låt mig hitta ett nytt jobb) bör jag kunna ta lite obetald semester och jobba jävligt mycket övertid för att få det att gå ihop. Annars blir det väl ingen Montanaresa.


Kommentarer:
Postat av: Matte

Ha ha. Nej du. Vasastan och inneboende. Får skylla på att det blir lite för långt till jobbet ;-)

Postat av: Matte

Jag såg förresten en spindel som var minst lika stor som en vattenmelon igår. Den satt i trapphuset. Du skulle se vilkenfart jag fick på benen. 0-100 på 3 sekunder. Minst!

2005-10-10 @ 07:21:26
URL: http://glenns.blogg.se
Postat av: Anna

Hej! Jag hamnade här eftersom jag försöker ta reda på när rosa bussarnas japanresa september 2005 gick. Jag kom med andra ord fel, men såg att du vill resa med rosa bussarna. Om du är nyfiken så reste jag deras japanresa i oktober i år och har skrivit en hel del resedagbok som ligger uppe i min blogg.

2006-01-03 @ 23:03:59
URL: http://smakfull.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits