När har man ett liv?

Hur hittar folk något att skriva om i sina bloggar? Varför är gräset alltid grönare på andra sidan? (Läs: varför är alla andras bloggar så intressanta men inte min?) Jag satt o funderade lite på ett inlägg men jag är alltid så depressiv och malande tråkig i mina bloggar tycker jag.

Jag sitter här och äter vaniljyoghurt med banan i i en ljusblå morgonrock och har Sportspegeln på i bakgrunden. Jag menar...hur intressant är det?
Är allt detta bloggande bara något slags bekräftelse? Jag bloggar alltså är jag. Den med intressantast och mest besökt blogg vinner!

Allt är bara exhibisionism och voyeurism men jag ser inget fel och tänker bejaka det genom att fortsätta skriva och fortsätta läsa andras (ack så intressanta) bloggar.

Kommentarer:
Postat av: Matte

Där ser man. Har du egen kaffebryggare eller ska jag ta med min söndersprängda? :-)

Jag tycker inte din blogg är ointressant!
Men många skriver nog bara för att få bekräftelse. Jag personligen tycker det känns fel, men alla har väl sina anledningar.

Postat av: Maskrosbarn

Skärp dig!! Dina bloggar är skitbra.. Ditt liv och mitt liv däremot.. det är en annan sak *ler* Men det kommer.. det tar sig.. det tar lite tid bara..

2005-10-24 @ 13:17:19
Postat av: Christina

Tycker inte alls det där lät tråkigt...tänk vad man får veta om människor. För det första äger du en morgonrock. Det är det inte alla som gör eller ens vill göra. Givetvis kan detta sätta fantasin i spinn....varför en blå?...är den lång?...är den i frotté?
Sen det där med vaniljyoghurt med banan. Är det lättyoghurt?...bantar hon?...är det Valios yoghurt?...varför vanilj...har hon slut på musli eller flingor? ... tycker hon inte om flingor?... bananälskare?...alltid banan eller annan frukt annan dag?....Kanske är det en frisksportande person eftersom Sportspegeln är i bakgrunden?...eller i alla fall en idrottsintresserad person...eller är det någon annan som tittar på Sportspegeln eftersom den nämns som om den finns i bakgrunden?...jaja
Jag kan fortsätta länge....men ointressant ABSOLUT INTE!!!

Postat av: Virvelflingan

Vad snällt sagt! Tack!!

Den är blå för jag fick den gratis från Rowells, den är i fleece och väldigt varm och mysig :-)

Det var mild lättvaniljyoghurt som är min favorit, från Arla tror jag. Musli och flingor har jag oftast inte i, ibland lite cornflakes möjligtvis. Banan är gott och mättande att ha i istället. Alltid banan i just vaniljyoghurt, kanske lite russin också.

Helt klart idrottsintresserad! :-) (sjukligt mycket om du frågar mina tjejkompisar)

2005-10-28 @ 00:09:32
URL: http://virvla.blogg.se
Postat av: Christina

Tacka inte...allt jag skrev var sant. Och det är alltid kul att stöta på andra idrottsintresserade. Keep on writing!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits