I balans

Efter jobbet gick jag till Wayne's och köpte en varm choklad och en kardemumma/äppelmuffins. När jag gick hemåt med chokladen i handen kände jag helt plötsligt hur mysigt det ska bli med vinter. Slalom på tv, femmilen (en jävla idioti att ta bort den, och det ska ju vara intervallstart också ingen jävla masstart) och annat mys. Ligga kvar i duntäcket och kolla på tv på helgerna, skitbra. Helt plötsligt känner jag tillförsikt. Det var som om något klickade till och lade sig till rätta. Hoppas det håller sig så och inte går ur led igen.



Imorgon är Maskrosbarn ledig. Då är det inget kul att jobba. Hur ska jag kunna jobba natt och aldrig få träffa mina mysiga arbetskamrater, det är ju faktiskt de som gör det värt att gå till jobbet, inte kunderna. Det känns som om jag kanske borde snacka med nån ang detta nattjobbet. Hur det blir karriärsmässigt alltså.

Kommentarer:
Postat av: Matte

Nu ligger de i papperskorgen tillsmmans med kaffesump och andra grejer. ANtagligen kommer jag väl glömma ta ut påsen så det börjar lukta äckliga pankakor också =)

Postat av: Matte

Jag brukar faktiskt också vara rätt dålig på att säga vad jag tycker. Man ibland når man en viss gräns och måste.
Jag lovar att säga till om jag flyttar bloggen (webbloggen). =)
Hoppas du haft en trevlig helg

2005-10-23 @ 11:01:23
URL: http://glenns.blogg.se
Postat av: Matte

Tack! =)

Fick också en sån där känsla idag. Om att vintern var på intågande, ordentligt. Jag gick på stan, såg skyltfönster dekorerade med saker. Inte julsaker, men nästan. Jag insåg att det snar6t är dags, och jaghade för en gångs skull inget problem med det. Det ska bli mysigt.
Och varm choklad (kaffe, eftersom jag inte får inta choklad)ett duntäcke och femmilen, det låer rätt lockande det också =)

2005-10-23 @ 20:55:06
URL: http://glenns.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits