Fy fan vad många frågor VI

Nu jävlar Linda... ;-)

600. Hur reagerar du på en rejäl utskällning? Jag kan börja gråta, jag kan börja skrika tillbaka
601. När skällde du ut någon senast? Det var länge sedan
602. Vill du berätta varför? -
603. Vad har du för liggställning när du sover?
Rygg eller på höger sida
604. Snarkar du eller är det bara lätta snusningar? Jag andas
605. Pratar / går du i sömnen? Nej
606. Vad kan störa din sömn? Dagis på innegården, höga ljud. Jag vaknar ganska lätt men kan ofta somna om.
607. Kan du somna vart som helst eller är det bara hemma i den egna sängen som duger? I princip vart som helst, även på högskoleprovet :-D
608. Om du blir väckt; har du lätt att somna om? ja
609. Är du lättväckt eller svårväckt? Lätt.
610. Har du lätt för att försova dig? Ja ibland
611. Har du somnat någon gång i ett sammanhang där det var olämpligt? Ja
612. Hur ofta gör du backups på ditt innehåll på hårddisken? Lite för sällan
613. När kom du i kontakt med datorer för första gången? Jag gick nog i fyran ungefär, spelade Bubble Bobble och Spy vs Spy
614. Vilken / vilka är din / dina dagboksfavoriter? Va?
615. När du går online; vad gör du då? bloggar, läser bloggar, mailar, msn, läser tidningen, hemnet osv
616. Har du någon länk till en grafiskt snygg sida att dela med dig av? Nu kommer jag inte på någon bara för det
617. Vad tycker du en personlig hemsida bör ha för information? Vad bör den inte ha? Bilder på döda barn
618. Finns det något datorprogram du skulle vilja ha, som du saknar, och som du skulle vilja lära dig? Dreamweaver, Ps osv osv osv
619. Har du döpt din dator till något personligt? Rand tror jag jag döpte honom till
620. Om du har barn - hur ser du på deras relation syskon emellan?
621. Om du har syskon - hur ser er relation ut?
622. Hur ser dina relationer ut till familjen? Hur ser familjen ut och hur umgås ni?
623. Jag mötte Lassie:
Är det här någonslags utfyllnad?
624. Har du gjort bort dig nångång? Hur kändes det? Det gör jag hela tiden, jag skrattar mest åt det.
626. Vad har du får små egenheter? [skrock, ovanor, fixa idér, rutiner som absolut måste följas för att inte förstöra hela din dag etc] Jag duschar för att vakna, jag somnar till tvn  sen vet jag inte vad jag har annars.
627. Har du varit utsatt för elakt förtal? Vad har det rört sig om? Ja men jag vill inte utveckla
628. Har du vunnit på lotteri någon gång? En gång vann jag ett pepparkakshus
629. Vad är det roligaste som hänt dig idag? Jag hann med bussen
630. Vad är det tråkigaste som hänt dig idag? Jag missade bussen jag skulle byta till
631. Bästa fordonet är: Cykel
632. Har du motorcykelkort? Nej.
633. Om inte; skulle du vilja kunna köra motorcykel? Ja
634. Har du gjort lumpen? Nej.
635. När du går på maskerad klär du dig ut till: Vad som helst som gör att jag får användning för min svarta korsett
636. Vilka språk kan du? Svenska, engelska, pytte spanska
637. Vilka av de nordiska länderna har du varit i? Danmark och Norge.
638. Öland eller Gotland? Ja där har jag varit
639. Gillar du att segla? Det vet jag inte
640. Vad tycker du om rökare? Luktar illa
641. Kan du dansa? Nej, men jag vill lära mig
642. Vad anser du om nynazister? Jag håller inte med dem
643. Roligaste barnboksfiguren är: Pippi kanske
644. Om du vore en seriefigur: Nemi
645. Lena PH eller Carola? Absolut ingen av dem.
646. Favoritbutik: Åhléns, där finns det mesta
647. Ica eller Konsum: ICA.
648. Ditt stjärntecken: Oxe.
649. Läser du horoskop? Ja
650. Tror du på horoskop? Nej.
651. Har du blivit spådd nångång? Nej.
652. När grät du senast?
653. Samlar /använder du på rabattkuponger?
Ja
654. Tycker du sveriges rättsystem är bra? Hyfsat
655. Är du rädd om dig själv? Ja.
656. Läser / skriver du dikter? Nej
657. Favoritpoet: Ulf Lundell (hahaa)
658. Pippi, Ronja, Madicken eller Emil: Ronja.
659. Bästa Disneyfilmen är: Jag vet inte, djungelboken kanske
660. Gillar du skräckfilm? Ja.
661. Har du gråtit till en film nångång? Ja.
662. Kan du nåt finskt ord? Moi mukkulat
663. På hur många språk kan du säga "Jag älskar dig"? Kanske sex sju
664. Tycker du det är för mycket sex i media? Ja
665. Pedofiler får dig att vilja: Kastrera
666. Marilyn Monroe eller Greta Garbo? Marilyn
667. Brad Pitt eller Johnny Depp: Depp!
668. Vilka politiska frågor skulle du driva igenom om du fick bestämma?
669. När lärde du dig cykla?
Jag var kanske 5-6år och kämpade hela dagen. När dagen var slut sade jag till mamma att jag nog aldrig skulle lära mig att cykla, jag var jätteledsen. Sen dagen efter åkte vi till farmor och fikade, sen när vi kom hem skulle jag rulla ut cykeln ur garaget och vips! Jag cyklade helt utan hjälp!
670. Om du fick uppfylla 2 drömresemål i Sverige / Världen. Vart skulle du resa då och varför? Sydkorea och Usas östkust
671. Kan du teckenspråk? Nej
672. Vad gick du för linje/program på gymnasiet? Samsam
673. Hur många kuddar har du i sängen?
674. När lärde du dig att simma och vilka märken har du tagit?
Jag var nog 8, jag har tagit baddaren, simborgarmärket, guldfisken
675. Bästa manliga skådisen:
676. Bästa kvinnliga skådisen: Julia Roberts kanske
677. Favoritregissör:
678. Woody Allen är:
Överskattad
679. Kan du gå ner i spagat? Nej
680. Gympan i skolan var.. : Bästa och roligaste ämnet
681. Hur bred är din säng? 120
682. Färg på din soffa:
683. Guld eller silver? Silver.
684. Har du långa naglar? Korta men ajg biter inte
685. Har du en gästbok på din hemsida? -
686. Om ingen skriver i den blir du: -
687. Tycker du att vara "Svensson" låter negativt?
Nej
688. Är du en "svensson"? Nej
689. Vilken sökmotor använder du? Google.
690. Kan du sy?Inte jättebra, men jag kan ju laga saker i alla fall
691. Färg på din plånbok? röd vit svart
692. Använder du mössa på vintern? Älskar mössa
693. Är du med i Ett foto i timmen [
http://fototimmen.org] ? Nej, aldrig hört talas om
694. Är du en pysslig tjej / kille? Kan vara, om grejerna får ligga framme
695. Har du besökt Pridefestivalen? Nej
696. Är fängelse det bästa straffet? Ofta
697. Gillade du filmen Donnie Darko? Aldrig sett
698. 2 saker som du avskyr att lyssna på: Skrikande barn och naglar mot svarta tavlan
699. 2 saker du fick i brevlådan i dag: Har inte varit hemma än
700. 2 saker du undrar över: Hur folk kan vara så dumma och varför vi inte bryr oss mer om varandra
701. 2 saker du ser fram emot: Ulf Lundell imorgon och resten av min framtid
702. 2 saker du skiter fullständigt i:
703. 2 saker som är onödiga: Blodpudding och selleri
704. 2 saker du inte tror på: Gud
705. 2 saker du brukar säga att du är trots att du inte är det: inget
706. 3 saker som händer när du är på väg att bli sjuk: Ont i halsen, grinig, trött 
707. Maträtt du absolut inte äter:
Sushi
708. Vilket tvättmedel köper du? Ariel tror jag, jag vet inte.
709. Gillar du kryssningar? aldrig varit på en
710. Äter du "radhusbiff" (Blodpudding) ? I helvete heller

Hjälp, frågorna är slut nu...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits